1000ideas rozpoczyna współpracę z x-kom
Agencja kreatywna 1000ideas rozpoczęła współpracę z marką x-kom. Jednym z pierwszych wspólnie zrealizowanych projektów jest Gaming Room - druga edycja konkursu skierowanego do graczy.
2018-12-21, 13:43

- Bardzo cieszymy się z nawiązania współpracy z jednym z liderów branży komputerowej w Polsce. Wierzymy, że wspólnie zrealizowane projekty przełożą się na dalszy sukces marki oraz wiele ciekawych i kreatywnych projektów - mówi Wiktor Mijal, managing director 1000ideas.

1000ideas odpowiada za odświeżenie identyfikacji wizualnej konkursu Gaming Room, projekt graficzny i wdrożenie strony internetowej dostępnej pod adresem www.gaming4u.pl.

Nagrodą w konkursie jest stylizacja pokoju dla gracza o wartości 50 tysięcy złotych. Zwycięski pokój zostanie wyposażony w sprzęt gamingowy Alienware marki Dell, która jest partnerem tej edycji.

W rolę projektantów i rywali po raz drugi wcielą się influencerzy związani z marką x-kom: Kinga Kujawska i Piotr Latała (“Ziemniak”), oraz po raz pierwszy - Piotr “Lipton” Szymański. Zwycięska aranżacja pokoju zostanie wybrana na podstawie głosowania internautów.

1000ideas to agencja kreatywna, która od 10 lat pomaga firmom i markom w osiąganiu celów biznesowych, łącząc kompetencje agencji interaktywnej, domu produkcyjnego i software house. Agencja ma na swoim koncie współpracę z takimi markami jak InPost, Polpharma, Onet, Payback, Delikatesy Centrum, PUMA, Continental, Danone czy Agora.

KONTAKT / AUTOR
Iwona Różycka
Account & PR
1000ideas
POBIERZ JAKO WORD
Pobierz .docx
Biuro prasowe dostarcza WhitePress
Copyright © 2015-2024.  Dla dziennikarzy
Strona, którą przeglądasz jest dedykowaną podstroną serwisu biuroprasowe.pl, administrowaną w zakresie umieszczanych na niej treści przez danego użytkownika usługi Wirtualnego biura prasowego, oferowanej przez WhitePress sp. z o.o. z siedzibą w Bielsku–Białej.

WhitePress sp. z o.o. nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz odesłania do innych stron internetowych zamieszczone na podstronach serwisu przez użytkowników Wirtualnego biura prasowego lub zaciągane bezpośrednio z innych serwisów, zgodnie z wybranymi przez tych użytkowników ustawieniami.

W przypadku naruszenia przez takie treści przepisów prawa, dóbr osobistych osób trzecich lub innych powszechnie uznanych norm, podmiotem wyłącznie odpowiedzialnym za naruszenie jest dany użytkownik usługi, który zamieścił przedmiotową treść na dedykowanej podstronie serwisu.