1000ideas wspiera Stowarzyszenie Spożywo
W ramach społecznej odpowiedzialności biznesu, agencja kreatywna 1000ideas od dwóch lat współpracuje z krakowskim stowarzyszeniem Spożywo, edukującym w zakresie zdrowego odżywiania.
2019-03-13, 15:06

- Misją naszej firmy jest wprowadzanie dobrych pomysłów w życie, dlatego cieszymy się, że możemy pomagać w rozwoju stowarzyszenia, którego działania są nam bardzo bliskie. Wykorzystywanie naszej wiedzy i doświadczenia w pracy dla Spożywa daje nam bardzo dużą satysfakcję. Czujemy się częścią tego projektu - mówi Maciej Młynek, creative director w 1000ideas.

Działalność Stowarzyszenia skupia się na szerzeniu wiedzy eksperckiej. We współpracy z ekspertami wydaje publikacje online i ebooki, organizuje webinary, szkolenia dla dietetyków. 1000ideas oferuje kompleksowe wsparcie m.in. w zakresie strategii, projektów graficznych, copywritingu oraz technologii internetowych. Agencja stworzyła również nazwę i identyfikację wizualną Stowarzyszenia.

- Internet jest pełen niesprawdzonych informacji i samozwańczych guru od diety. Jako stowarzyszenie chcemy dotrzeć z aktualną, rzetelną wiedzą do jak największej grupy ludzi. Mamy za sobą między innymi organizację spotkań w ramach cyklu "Porozmawiajmy o dietetyce". Prowadzimy specjalistyczne szkolenia dla dietetyków. W ramach projektu “Dieta dla lepszego życia” oferujemy darmowe konsultacje dla osób z chorobami dietozależnymi. Korzystamy z pomocy i wiedzy merytorycznej ekspertów z Pomorskiego Uniwersytetu Medycznego. Od początku istnienia stowarzyszenia regularnie publikujemy artykuły na naszej stronie www.spozywo.pl - wyjaśnia Przemysław Mijal, prezes Stowarzyszenia Spożywo.

Obecnie 1000ideas i Spożywo wspólnie pracują nad wydaniem książki "Skąd się biorą zdrowi ludzie?". Pozycja zostanie wydana najpierw w formie elektronicznej, a następnie w formie drukowanej. Planują również kolejne działania, które będą realizowane w ciągu najbliższego roku.

1000ideas to agencja kreatywna, która od 10 lat pomaga firmom i markom w osiąganiu celów biznesowych, łącząc kompetencje agencji interaktywnej, domu produkcyjnego i software house. Agencja ma na swoim koncie współpracę z takimi markami jak InPost, Polpharma, Onet, Payback, Delikatesy Centrum, PUMA, Continental, Danone czy Agora.

KONTAKT / AUTOR
Iwona Różycka
Account & PR
1000ideas
POBIERZ JAKO WORD
Pobierz .docx
Biuro prasowe dostarcza WhitePress
Copyright © 2015-2024.  Dla dziennikarzy
Strona, którą przeglądasz jest dedykowaną podstroną serwisu biuroprasowe.pl, administrowaną w zakresie umieszczanych na niej treści przez danego użytkownika usługi Wirtualnego biura prasowego, oferowanej przez WhitePress sp. z o.o. z siedzibą w Bielsku–Białej.

WhitePress sp. z o.o. nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz odesłania do innych stron internetowych zamieszczone na podstronach serwisu przez użytkowników Wirtualnego biura prasowego lub zaciągane bezpośrednio z innych serwisów, zgodnie z wybranymi przez tych użytkowników ustawieniami.

W przypadku naruszenia przez takie treści przepisów prawa, dóbr osobistych osób trzecich lub innych powszechnie uznanych norm, podmiotem wyłącznie odpowiedzialnym za naruszenie jest dany użytkownik usługi, który zamieścił przedmiotową treść na dedykowanej podstronie serwisu.