Grzegorz odpowiadać będzie za wsparcie w budowaniu strategii marek dla obecnych Klientów agencji, prowadzenie badań rynkowych oraz konkurencji, a także współpracę z działem client service przy bieżących przetargach.
– Jestem przekonany, że długoletnie doświadczenie oraz umiejętności Grzegorza dobrze sprawdzą się
w codziennej pracy – przyznaje Maciej Młynek, dyrektor kreatywny 1000ideas. – Pierwsze wspólne projekty wykazały zrozumienie mechanizmów marketingowych i konsumenckich, świeże spojrzenie na komunikację oraz dobrą intuicję. Cieszymy się, że jest częścią naszego zespołu – dodaje.
Grzegorz Cygal związany jest z branżą reklamową od 2011 roku. W tym czasie współtworzył strategie dla marek z wielu obszarów, w tym m.in. FMCG, AGD, farmaceutycznego, finansowego, energetycznego,
czy NGO. Prywatnie jest entuzjastą kultury miejskiej, analogowych nagrań i fotografii.
1000ideas to agencja kreatywna, która od 10 lat pomaga firmom i markom w osiąganiu celów biznesowych, łącząc kompetencje agencji interaktywnej, domu produkcyjnego i software house. Agencja ma na swoim koncie współpracę z takimi markami jak InPost, Onet, Payback, Delikatesy Centrum, PUMA, Continental, Danone, Agora czy Wydawnictwo PWN.