Grzegorz Cygal nowym strategiem w 1000ideas
Do zespołu 1000ideas dołączył Grzegorz Cygal obejmując stanowisko stratega. Dotychczas związany był z agencjami Insiginia i VML Poland oraz marką Royal Canin.
2018-12-10, 15:25

Grzegorz odpowiadać będzie za wsparcie w budowaniu strategii marek dla obecnych Klientów agencji, prowadzenie badań rynkowych oraz konkurencji, a także współpracę z działem client service przy bieżących przetargach.

Jestem przekonany, że długoletnie doświadczenie oraz umiejętności Grzegorza dobrze sprawdzą się
w codziennej pracy
– przyznaje Maciej Młynek, dyrektor kreatywny 1000ideas. – Pierwsze wspólne projekty wykazały zrozumienie mechanizmów marketingowych i konsumenckich, świeże spojrzenie na komunikację oraz dobrą intuicję. Cieszymy się, że jest częścią naszego zespołu  –  dodaje.

Grzegorz Cygal związany jest z branżą reklamową od 2011 roku. W tym czasie współtworzył strategie dla marek z wielu obszarów, w tym m.in. FMCG, AGD, farmaceutycznego, finansowego, energetycznego,
czy NGO. Prywatnie jest entuzjastą kultury miejskiej, analogowych nagrań i fotografii.

1000ideas to agencja kreatywna, która od 10 lat pomaga firmom i markom w osiąganiu celów biznesowych, łącząc kompetencje agencji interaktywnej, domu produkcyjnego i software house. Agencja ma na swoim koncie współpracę z takimi markami jak InPost, Onet, Payback, Delikatesy Centrum, PUMA, Continental, Danone, Agora czy Wydawnictwo PWN.

KONTAKT / AUTOR
Iwona Różycka
Account & PR
1000ideas
POBIERZ JAKO WORD
Pobierz .docx
Biuro prasowe dostarcza WhitePress
Copyright © 2015-2024.  Dla dziennikarzy
Strona, którą przeglądasz jest dedykowaną podstroną serwisu biuroprasowe.pl, administrowaną w zakresie umieszczanych na niej treści przez danego użytkownika usługi Wirtualnego biura prasowego, oferowanej przez WhitePress sp. z o.o. z siedzibą w Bielsku–Białej.

WhitePress sp. z o.o. nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz odesłania do innych stron internetowych zamieszczone na podstronach serwisu przez użytkowników Wirtualnego biura prasowego lub zaciągane bezpośrednio z innych serwisów, zgodnie z wybranymi przez tych użytkowników ustawieniami.

W przypadku naruszenia przez takie treści przepisów prawa, dóbr osobistych osób trzecich lub innych powszechnie uznanych norm, podmiotem wyłącznie odpowiedzialnym za naruszenie jest dany użytkownik usługi, który zamieścił przedmiotową treść na dedykowanej podstronie serwisu.